Sofie.Jeansson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av sofie jeansson - 2 mars 2011 09:33

Lias somnade vid åtta tiden igår kväll.. skönt!
Trodde jag dock inte eftersom han sov middag väldigt sent..

Jag somnade strax därefter , konstigt nog. Sov ända tills idag.

Borde ju varit riktigt utvilad, men icke! Trött som tusan, jag förstår inte detta...


Hade en bra dag igår iaf... Sov ganska länge, sen va vi hemma och hade det mys jag och lias. blev senare middag hos gammel mormor och gammelmorfar, och efter ut på en promenad, och sen somnade vi gott =)


idag har vi inte gjort mkt ännu.. Lexie har varit ute en runda, snart dags för en till.- Då kör vi en lång promenad, blir efter det städning, städning och städning. Det är verkligen behövligt här! Ska kanske ta en fika med kusin också?

Även lite tvätt hade behövts fixas men de får vi ta en annan dag känner jag, för idag orkar jag då inte. Lias e fortfarande inte bättre, feber på kvällarna, nätterna och genom förkyld och hosta t tusen under dagarna. det är obra! Han blir hemma resten av veckan iaf... Nu ska vi kramas säger han här.. Ha en bra dag! Tjoo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards