Sofie.Jeansson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Tankspridd

Av sofie jeansson - 27 februari 2011 23:36

Tankspridd till tusen.

Vet inte ut eller in.
hjärtat säger en sak, hjärnan en annan...
vad gör man då?
Kanske skulle ta mig en riktigt funderare på om det är värt allt detta?

Vet inte om det är värt att äns fundera på saken.
men sen o andra sidan man vinner inget om man inte försöker,

och det kan inte bli värre än att man förlorar?



en bild från en kväll  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie jeansson - 15 mars 2011 00:38

Japp, nu flyttar jag min blogg mitt i allt det här.. Den nya   http://sofiejeansson.blogg.se/     Jag hoppas ni följer med även dit! ...

Av sofie jeansson - 10 mars 2011 11:19

Har inget internet just nu, därför blir det inte heller mkt bloggande tyvärr. Men gör mitt bästa för att ändå försöka uppdatera emellanåt. Har inte hänt mkt sen senast  kan jag inte påstå. Jobbar på det här med vikten igen dock... 3.4 kg på en ...

Av sofie jeansson - 7 mars 2011 17:03

  Man kan faktiskt inte göra än att älska sina barn. idag känner jag lite extra att jag älskar mitt! Världens busigaste, världens djävul ibland, men Älskar honom det gör jag ändå! Mammas finaste lilla hjärta!!!   ...

Av sofie jeansson - 3 mars 2011 09:54


Är så trött att jag inte vet var jag har röver ungefär.. Blev en sen natt i trevligt sällskap och lite vin. Lias vakna till vid elva tiden och va sedan vaken t två minst. Först grinig sen pigg och så grinig igen. Skit förbannand för vi skulle s...

Av sofie jeansson - 2 mars 2011 09:33

Lias somnade vid åtta tiden igår kväll.. skönt! Trodde jag dock inte eftersom han sov middag väldigt sent.. Jag somnade strax därefter , konstigt nog. Sov ända tills idag. Borde ju varit riktigt utvilad, men icke! Trött som tusan, jag förstår int...

Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards