Sofie.Jeansson

Alla inlägg under september 2010

Av sofie jeansson - 30 september 2010 08:51

Har en liten sjukling hemma idag.

Lias har hostat, hostat och hostat hela natten.

Han är hur pigg som helst förövrigt, men hostan är hemsk.

Fick därför stanna hemma från dagis idag, blir hemma även imorgon.

Inte bra de här Lias!


Ska passa på och storstäda köket idag är min tanke, torka alla lister alla skåp o ja allt, funderar även på att ta fönsterna faktiskt, men ja de kan va mycket snack och liten verkstad också, men det är så sköönt när det är rent och fint hemma! Ska över t grannen en vända strax, tigga frulle o ringa lite... Det är bra det!


Bebis sover  

Av sofie jeansson - 29 september 2010 10:32

   Precis hemkommen från skolan.

Fått tid t matteprovet nu, den 11/10 kl 10 Ska bli spännande.

går dock inte så bra med matten men får tigga hjälp av en vän!!

Engelskan går inte heller nåt vidare, precis fått låna en ny bok. Redde ju inte ut o läsa den andra, så nu lånade jag Boken The Cild called it , mycket bra bok, redan läst den hundra gånger men då på svenska, så på engelska blir ju spännande...


Sitter iaf hos grannen nu, ska dricka kaffe o prata skit. Blir en vända med hundarna och min far också efter det. Och sen ska det storstädas hemma. Det är verkligen ett måste! Ska bli så fint, jag känner det...

Lias e på dagis så lite plugg får man väl allt hinna med också. Spännande :S


Min älskling, mitt allt!

Av sofie jeansson - 29 september 2010 07:32

Bara älskar våra mornar, Lias är såå himla mysig. Vi lligger ner bäddade i soffan, han med välling o jag med kaffe, tittar på Happy feet och bara myser.

Kan dagen börja bättre än så här?


Ska i vilket fall t skolan en vända idag. På möte med engelskan och sen ett med matten, känns väl sådär, ska passa på att dricka kaffe med mina saknade klasskamrater också.Så vi hörs när jag e hemma igen.

Av sofie jeansson - 27 september 2010 17:34

Jag älskar min son mer än allt! 

finns ingen finare än han, finns ingen som är så underbar som får livet mer värt att leva än honom. Han är dessutom min, och bara min! Min älskade Lias!


En bild för ca 6 månader sen... =) På mitt hjärta!  

Av sofie jeansson - 27 september 2010 09:36

Har verkligen varit en toppen helg.

Va fest i lördags, började hos mig, sen hos Loffe vidare t Mingel där det blev en snapps eller två, och en massa roligt folk man träffa, sedan vidare till hotellet, rätt skoj där mer, dansade som få och träffade folk, sen t tomconer för lite mat och sedan hem, va hemma redan halv två, en rätt okej kväll, tackar alla inblandade för en trevlig kväll. Fanns en person som gjorde kvällen ännu bättre, ett större tack till dig!


Gårdagen va man rätt lat, sov t tolv, hem t mor med madrass o grejer och sen hem t Andreas för att hämta hem min son, blev lite pizza o gotte med han också. 

Idag, blir det skolan för min del och en massa plugg, mindre skoj men det funkar =) Ha en bra dag mina kära!


En bild på mig o Milla från en fest en gång !     

Av sofie jeansson - 25 september 2010 18:52

Ja mina vänner nu e det fest, jag har slat upp, gjort mig redo och snart kommer anne...vilken trevlig kväll vi kommer få, jag hoppas ni alla får desammma...

Hörs imorgon!


Mamman ikväll :D  

Av sofie jeansson - 24 september 2010 19:51

Dagen i ära har jag jobbat i stort sätt hela dagen, väl hemma blev det storstädning, skurat golven fikat iordning och ja, det är fint här hemma nu, tvättar även och är duktig.


Lias har varit på dagis, och sen hämtade milla, ina bastian jenny med barn honom på dagis för att åka t kreativum, lekt och haft det underbart. Tusen tack ni tog med honom. Han är helt slut och ligger och kollar film nu. Hans far kommer även på besök ikväll med pizza, har vi otur sover lias redan när han kommer :S inte riktigt det som va meningen men iaf.


Jaja jag har inte mkt mer att skriva idag, så jag önskar er alla en fortsatt trevlig fredags kväll...


Min son och Milla, bara för att jag älskar er!  

Av sofie jeansson - 23 september 2010 15:37

Har tagit en dag ledig idag.. Både från skola dagios och hemmet.

Drog med grannen och hennes son t stan tillsammans med mig och lias. Haft super mysigt.

Shoppat, fikat och umgåtts.
Har inhandlat

Nytt smink

Overall till lillskiten

vinterskor till lillskiten

En ny tröja till mig

Och ett par överdragsbyxor till lilleman.


Känner mig verkligen nöjd. Nu har oskar också varit på besök.

druckit kaffe och mys med lias. Han gick precis, och jag tror jag ska ta tag i det här med middags mat, eller om man kanske skulle klä på sig och ut och leka lite i det fina vädret. TA en promenad t byn och handla lite, eller ja, något känns det som vi borde hitta på faktiskt.  Tycker min mormor och morfar skulle vatt hemma så vi kunde hälsat på dom lite, men icke :P

Får väl vandra hem t lias mormor och morfar en runda ist. Tror nog det blir så, dit och sätta på kaffe och väcka lite mormor som sover gott efter att ha jobbat en natt.


Ja och inga bilder från dagen har jag tyvärr inte heller, har blivit dålig på det här med bilder, men det ska bli bättre, men i vilket fall som helst kommer det upp en annan bild på mig och camilla från förr =)



  

hahaaha ja, denna bilden är ing<et jag är stolt över, men milla och så jag iaf :P

Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards