Sofie.Jeansson

Alla inlägg under juli 2010

Av sofie jeansson - 31 juli 2010 19:12

Varit på ett års kalas för bastian idag, många fina presenter han fick.

Super mysigt måste jag säga. Förövrigt har ja bara sovit idag, jbbat inatt, och nu inväntar ännu en natts arbete. Jag hopppas ni andra har en trevlig helg=)


Födelsebarnet och min älskling ;)


en dag på jobbet :P     

Av sofie jeansson - 30 juli 2010 10:21

Är väldigt duktig idag tycker jag.

Tvättar och står i...

grejar litte här hemma, tycker allt de blir bra också, är dock lite trött då det blev kanska sent igår, men det va det allt värt ;)

Förövrigt blir det en lugn dag, tvätten e snart klar sen ska vi sova lite eftersom jag jobbar inatt. inte så roliit men de får gå..

jaja, v hörs sen!


  

Ungefär som jag ser ut nnan man börjar::P



Av sofie jeansson - 29 juli 2010 21:54

Va ju på maxi med Lias o Milla idag.

Blev lite för mycket inhandlat känner jag. Fina 1års presenter till Bastian, kan dock inte skriva vad då carolina inte får veta :P

 t min lilla älskade son blev det 4 nya olika traktorer , en spann med en massa sppadar o grejer så man kan bygga slott. En bil, en stort tält som jag nu i efterhand funderar på hur vi ska få plats med, nämligen 3 meter långt :S Med tunnnel och grejer så häftigt är det :P


Efter det kom vi hem, möblerade om lite, bytte rum jag o lias, och gud så fint det blev =) Kommmer bilder när allt e riktigt klart.

Nehe, lte tv titt nu o sen sängen?



  

För att jag bjuder på denna idag ;P

Av sofie jeansson - 29 juli 2010 12:46

 Åker t maxi en runda med milla o lias...

Av sofie jeansson - 28 juli 2010 01:58

Sitter på jobbet nu, lite lätt drygt. Men det får väl gå.

När jag väl slutat kvart över sju imorgon bitti, blir det hem för att inta sängen i några timmar. Klockan ett kommer min älskade son hem och väcker sin mor. Satt och kollade videoklipp på mobilen på han här för en stund sen, då känner man hur mkt man saknar honom och hur tomt det är utan honom.

Jaja, sov gott mina vänner, vi hörs imorgon!

Av sofie jeansson - 27 juli 2010 10:29

Riktigt längesen jag va duktig och skrev i bloggen, lovar alltid att jag ska skärpa till mig och bli bättre men sen händer det inte mkt.
Men igår va det en kille som la till mig på msn, berättade att han va en trogen läsare av min blogg, och att han hade klagomål på min fruktansvärt dåliga uppdatering. Så nu har jag bestämt mig en gång för alla att jag ska bli duktig igen.


Tiden går iaf på tok för fort, Östersjöö festvalen är över, vilket betyder att sommaren snart är slut. Riktigt tråkigt, känns inte som man hunnit med ett dugg av det vi skulle gjort, men stranden har vi varit på varenda dag då vädret tillåtit det.


Idag har vi en bra dag framför  oss, nu sjunger vi visor, imsespindel, vipp på rumpan affär mm, Mysigt, ska snart ta tag i lite städning, sen blir det kanske en runda till tingsryds märknad, o jobb inatt. super dag! Nee  lite kaffe och mys på balkongen innan städningen. vi hörs sen!


    

Ett par bilder från midsommar =)



Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards