Sofie.Jeansson

Alla inlägg under december 2009

Av sofie jeansson - 31 december 2009 08:57

Den sista dagen på detta året är det idag.

Känns kanon måste jag säga. 2010 Kommer bli ett bra år.

Men jag har funderat mycket på hur man ska säga årtalet.

Man säger 09 nu, till 2009 , men va fel de skulle låta och bara säga 10.

känns som man måste säga hela 2010, för att det ska låta okej :P
vilka funderingar jag har. hehe.

Igår va det iaf en helt okej dag, körde upp t kyrkhult och till olofström för att lämna in mina lönerapporter, va hemma och städade, hälsade på min mormor och morfar och sen en runda till min moster, där min son ev ska vara ikväll om dom inte blir mer sjuka än dom redan är.

 

Idag blir det iaf en runda till stan för att hämta ett par skor till min lära mor då hon jobbat inatt och sover hela dagen. Sen hoppas jag på att kunna åka iväg en runda ikväll, men de blir lugnt i så fall, börjar jobba kl.7 imorgon bitti så =)
Nej nu mer kaffe för att vakna till. vi hörs!

 

   Så liten va mitt lilla hjärte barn förra nyår =)

Av sofie jeansson - 30 december 2009 09:04

Va iväg en runda igår för att göra en ny tatuering.

Det gjorde rätt ont måste jag säga.. inte alls skönt!

Men guuud så underbart fin den blev.

Eller hur?

 

 

  

Av sofie jeansson - 29 december 2009 10:54

Är så otroligt duktig idag.

Sätter haspar på alla skåp, har dock bara tagit lådorna och ett skåp men det är ju en bit på vägen iaf. Känns som det kommer gå fort nu när jag fått in att...

Förövrigt så är allt bra idag, Lias e helt klart mycket friskare. Kanske helt frisk imon Underbart skönt.

Vi hörs sen!

Av sofie jeansson - 29 december 2009 03:12

 

 

 

 

Ja den enda natten då min älskade son faktiskt sover på sitt eget rum och sovit hela natten hittentills och en annan e ltcklig för att få sova själv och slippa få ont i hela kroppen och slippa vakna så fort han rör sig, Ja då ringer väl mobilen kl tre en måndag ist....

Mathias ringer och kollar om jag kan hämta han kl. 03 en måndag natt?
tror allt att han är lite knas, vem dricker en måndag? Vem ringer hem t någon annan en måndag kl 03 ?
Inte för att det stör mig i vanliga fall, visst man gör inte så men iaf.
Men detta gången kan jag verkligen inte somna om, har suttit vid datorn en vända nu, druckit oboy och försökt få mig trött, men ingenting vill sig.

Får slänga mig i sängen för ett nytt försök.

 

Godnatt!

 

 

 

  

 

               Mammas lilla hjärta sover gott i soffan Ca.1 Månad gammal =)

Av sofie jeansson - 28 december 2009 21:30

Har varit en kanon dag idag faktiskt!

Va hos moster som sagt under förmiddagen för att äta frulle

Sen hem elias sov middag och efter han vaknat körde vi in till staden en runda.

Med min mor och lillebror. dom inhandlade lite inför deras skidsemester som kommer snart. Och jag tänkte jag skulle hittat något till nyår.

Men hittade inte ett skit faktiskt.
Blev dock ett par jeans och en skjorta till min lille sötnos =)

Sen blev de hem lagat middag myst och lekt, och nu sover Lias

Och väldigt snart hans mor också.

Ha en trevlig kväll!


        

Av sofie jeansson - 28 december 2009 12:39

Ja, då har man bytt blogg till denna.
vet inte varför egentligen.

Men känns som det här är lättare på denna sidan

att designa och att skriva inlägg.

Får prova mig fram lite nu, snoka runt och se vad jag kan hitta.

 

Har iaf varit en bra dag hittentills, varit hos min moster och hälsat på med lias så han vänjer sig vid att vara där då hon ska ha honom lite snart. Nu blir det lite städ här hemma, har inte gjort något vettigt här sedan julafton så det känns som det är på tiden nu! =)

 

  

 

En jätte gammal bild på mor och son =)

Är det så att ni vill läsa mina tidigare inlägg så gå in och kolla min gamla blogg...

 

http://snicig.blogg.se/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards