Sofie.Jeansson

Alla inlägg under augusti 2010

Av sofie jeansson - 31 augusti 2010 20:22

Verkligen haft speckat schema idag, inte från början va de så men blev under dagens gång. Skolan först i några timmar, film lite disskusioner och lite betyg funderingar.  Efter det blev det en snabb runda på stan med en Kompis, lite bra besök på obra ställen men som slutar bra, oftast iaf :P
Älskade graanne kom o hämta oss, dock slutade den färden på akuten, och efter suttit där i tre timmar eller något, Då blev hn skickad t karlskrona, snart operation o allt, ÄLskade Ina tänker på dig!


Jaja, väl hemma från det, kom en annan älskad vän på besökm mys med lias, lite middagsmat och ritningar osv, men underbart! NU ska jag nassa iaf. Hörs imorgon!


Så såg man ut idag



Sov gott älsklingarna!  

Av sofie jeansson - 31 augusti 2010 06:26

Så många som löste bloggen igår, ingen som har lust o hjälpa mig med mitt projekt :P
Jaja, skriv om ni vet någon eller om ni själva vill.

Kom iaf upp i tid idag, trots att jaag va upppe sent igår, körde älskade granne till akuten igprm jag hoppas hon mår bättre idag!
Ska snart bege mig mot skolan, en hel dag till med massaa plugg ch allt, känns okej faktiskt. hörs senare? JUPP!!


  

idag då

Av sofie jeansson - 30 augusti 2010 14:48

Nyssen hem kommen från skolan. Sitter hos grannen och ska snylta kaffe. Disskutera lite skola osv... Söker nu Mammor mellan 15-20 år som har lust att svara på lite frågor ang det att vara ung mamma, och hur ni upplevt att vara gravida och småbarnsföräldrar i denna tidiga ålder? Hur samhället har hjälpt eller inte hjälpt er? vad ni har fått för möjligheter osv. Intresserad så får ni görna skriva en rad så höör jag av mig! Hade varit super snällt om det va många som ville hjälpa mig att få till ett bra skolarbete!


Jag hoppas vi hörs.

förövrigt så skriver jag mer om dagen och funderingar senare idag!

Av sofie jeansson - 29 augusti 2010 21:24

trots omständigheterna har det faaktiskt varit en ganska bra helg.

varit lite barnvakt, myst med min egen pojk,. Vatt på lite fest och haft allmänt trevligt, är dock inte speciellt pigg idag, men nu nalkas sängen iaf, skönt!
Imorgn är det skola och dagis som gäller. Vi hörs då!


Bild från gårdagen  

Av sofie jeansson - 27 augusti 2010 19:38

Och har det faktiskt ganska mysigt. Trots det tråkiga som hänt. Älskade grannen e hos doktorn pga magvärk, Jag fick äran och ta sonen hennes. vilket jag bara älskar, tjatar jämt om att få ha honom men hon vill aldrig göra något så jag får ta han, men nu sååå. Dock ingen bra anledning, men myser gör jag iaf!

Lias ska snart t fadern, ren och fin! Nej tvätta av dom nu efter all vattenlek dom pysslar med. Mina små pojkar!

Av sofie jeansson - 27 augusti 2010 13:41

Känner mig faktiskt så otroligt duktig, sitter inne hos grannen och gjort sen kl nio i morse, druckit kaffe och pluggat som en tok. Klar med alla mina uppgifter nu iaf, bara renskrivning kvar. Tänkte ta det under helgen och mejla det så allt är klart. Känns kanon och kommit igång igen, med lite rutiner och så.

  


Förövrigt så är det fredag idag, Lias ska till sin far och jag är barnledig hela helgen. Ska ha lite spa med Carolina ikväll, färga hennes hår, måla naglar raka ben osv. Kommer bli så vackra ;P Haha.. Somnar väl klockan tio bara för jag har planer. Brukar vara så för min del faktiskt. tyvärr. Nja, ska svepa kaffet här nu sen blir det hem och städa undan, förbereda middagen som blir kassler gratäng idag. Gott, mkt längesen vi hade det faktiskt.  Jaja, får väl ta tag i att göra allt jag säger jag ska också, ha en bra dag.!

Av sofie jeansson - 26 augusti 2010 06:14

Bilar, välling och Kaffe, det är liite det vi pysslar med denna morgon.
Lias ligger i sin säng med vällingen och kollr på Bilar, jag sitter jämte med kaffe och datorn. Har en lång dag framför oss. Han ska till dagis och jag till skolan.

Skoj, eller inte. Känner jag velat lgga här i sängen med honom heeela dagen.

Väl hemma sen ska vi köra storstädning matlagning mm. Trevligt känner jag, skönt att få lite ordning inför helgen =)
Jaja, nu ska jag fixa till mig. Vi hörs kanske ikväll! tjoooo


    

Myyys!

Av sofie jeansson - 25 augusti 2010 06:42

Ja jag kom faktiskt upp i tid idag. Uppe redan halv sex... Lias vakna för en halvtimme sen, han ligger nu i soffan och äter välling, o kollar teletubbies. Mysigt har vi det... Idag blir en kort dag. går bara t tolv. skönt. Lite muntlig redovisning nu på morgonkvisten o sen får vi se. Ha en bra dag !


  

Dagens outfit :P

Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards