Sofie.Jeansson

Alla inlägg under juni 2010

Av sofie jeansson - 23 juni 2010 00:07

Faktiskt varit en helt okej dag måste jag erkänna..

Va ju hos mamma i morse på frulle, sen hem för att lias skulle sova middag, blev ju trotts allt en sen frukost :P
Efter det gick vi över t Grannen för att käka lunch, stekt nypotatis och kycklingröra... MMmmmm Mumma. :D
Efter det åkte vi in till dygnet runt dagis jag och lias för att hälsa på lite, han ska ju trotts allt sova där i sommar när jag jobbar.  Gick faktiskt mycket bättre än förväntat där inne måste jag medge. ska dit en runda även imorgon, efter den vistelsen va vi hos mamma igen för lite middag, korv och stroganoff och ris. mycket gott. hem efter det, gick en vända med snäckan och sen va det dags för säängen för Lias del...

Dagarna går på tok för fort nu för tiden faktiskt, väldigt obra!


Efter han somnat iaf, satt jag och malde med julia i någon timme i tele, sen kom carolina och vi har suttit här och malt tills nu. Och nu blir det nog sängen för min del också tror jag...

Hörs imorgon. Natti


  

Haha, för att jag bjuder på denna undebart snygga bild :D hahaha

Av sofie jeansson - 22 juni 2010 09:36

Har nyssen stigit upp,. Liaqr varit uppe ett tag redan så antar  att lägenheten vår är upp och ner vänd. Har inte vågat kolla ännu faktiskt.

Jaja, smällar man få ta när man vill ligga och snooza lite längre...
Fick precis samtal från mor, så ska ränna bort till henne och sitta ute på tomten och äta frulle nu... Så vi hörs sen =)


Av sofie jeansson - 21 juni 2010 22:03

Ja det är lite så det funkar med mitt bloggande, lovar jag ska bli bättre men det händer inget. Ber om ursäkt för detta ännu en gång! Ska verkligen försöka skärpa till mig och göra det iaf en gång om dagen, även bli bättre på lite bilder och såå...

men så mkt annat i mitt liv som häänder nu så bloggen komme nte direkt i första hand, Kommer nog komma in på vad efter hand som jag skriver, dock inte ikväll... Carolina kommer strax en liten vända för att ta en kopp t och prata lite, om hon nu kommer, tycker hon är seg som tusan... :P Förövrigt har det varit en vända i karlskrona idag, varit och handlat, umgåtts och ätit lite mini midsommar mat, med nypäre gräddfil, gräslök och sill, jag åt dock köttbullar :P


Jaja blir lite annat nu, ska försöka hinna med bloggen imon, och dessutom lägga upp lite fina bilder från det senaste! Säger så, godnatt !


  


Av sofie jeansson - 20 juni 2010 04:05

Könner det, ör på G ;)

Av sofie jeansson - 12 juni 2010 08:50

Ja, idag ska vi iväg och bada....

Jag, Lias, Julia och Ebba. Ev marco och Sett också.

Vi ska bege oss till kaskad idag, för en massa bad och roligt.

Ska se till att försöka få lite bilder från detta också, som förhoppningsvis kommer upp i eftermiddag.

Vi hörs då!


    

Mor och son.... Vi är bäst helt enkelt!


Av sofie jeansson - 9 juni 2010 22:32

Har fått skällning idag för min dåliga uppdatering på bloggen.

Nu ska jag fan bli duktig på detta...

Och Patrik, ser du att jag faktiskt uppdatera !

Haha, Ha en trevlig kväll allihopa!

/sofie

Av sofie jeansson - 8 juni 2010 21:18

Kommit ner t norje Sweden rock idag, bor hos min gamle moster, har även lias med mig så blir lugnt och skönt. Men underbart att komma iväg lite. men vi hörs imon... HejHej!

Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards