Sofie.Jeansson

Alla inlägg under maj 2010

Av sofie jeansson - 26 maj 2010 10:07

Sitter hemma med morgon kaffet i hand.

Med grannen och barnen, lyssnar på Kungens man med björn afzelius.

Vilken hemsk låt igentligen....


Lias ska snart till dagis och jag ska snart iväg på jobb...

JObbar förvisso bara tre timmar idag. Men det gör inget. Det är ju bättre än inget. Nehe mer kaffe nu. vi hörs!

Av sofie jeansson - 25 maj 2010 09:53

Haft en toppen helg...

Hade spamys med Gannen carolina och Moster milla i fredags.

Silkipelade benen, även under armarna,vilket jag känner mig sjukt stolt som fakiskt vågade , för ont det gör det.... Trevligt hade vi iaf...

Lördagen blev der lite mys hos jula med familj satt ute i det fina vädret och drack vin. Love it... blev en vända till stan också... =) lika trevligt, men kunde ju kanske hoppat det...

Söndagen, blev lugn... fick hem min älskade pojk, som jag faktiskt saknat som en tok.


                                      


Bilder från vår underbara spakväll =)



Nu sitter jag hos grannen, dricker kaffe och har det trevligt =)


Av sofie jeansson - 22 maj 2010 11:29

                      


Min granne och våra underbara BARN!

Av sofie jeansson - 18 maj 2010 07:49

Solen lyser vackert över himlen du och jag, tralala.....
Så va det en kär vän sjöng för mig förr.. Alltid när jag va ledsen eller arger, så hon sjöng hon det. Nu är det några år sen jag hörde denna sång. Men tänkte på den i morse när jag vakna och sg solen titta fram, och jag känner mig nu på topp humör, men känner dock att jag saknar denna tjej lite som sjöng denna för mig.
Måste bli ett samtal till henne idag, längesen jag träffa henne nu.....



Förövrtigt så ser dagen rätt bra ut, ska lämna lilleman på Dagis vid halv nio, och jag ska ta en lång promenad och vårsolen.

Sen blir det hem för att röjja undan som tusan här...

Så vi hörs senare =)


  

Jag och Johanna!


Av sofie jeansson - 14 maj 2010 07:11

Snoozade lite för länge idag, Steg inte upp förrens sju och jag ska köra absolut senast kvart i åtta. Känns lite stressigt, därför blir det bara ett snabb kik på datorn. Ni får ha en bra dag så hörs vi sen, har bestämt mig för att bli bättre på att uppdatera igen också! Jaja, ska slänga i mig kaffe och ta ett bloss nu, sen ska lillskiten fixas till för dagis. Tjooo

Av sofie jeansson - 10 maj 2010 19:52

Ja nu va det ju några dagar sen igen man skrev :P
Men har inte hänt så där värst mycket heller...

Fredagen va lias hos pappa, och jag och grannen hade spa kväll, som blev planerat som hastigast. men trevligt hade vi det allt. färgade hår, fixade naglar och rakade ben mm. Mycket trevligt!

Lördagen körde vi en runda till karlskrona då hon skulle snoka på¨lite Gina tricot, som faktiskt inte hade så värst mycket... (besviken)

Lördag kväll blev lite vin drickande med Julia och Sofie, och sen på en liten fest som slutade istan. Trevligt värre =)

Igår blev det mcdonalds hos milla, lite bakis mat.. haha, som älskade oscar levererade, tack för det!

Min älskade Lias kom hem från far sin, och vi hade det bara mys hela kvällen, blev även middag och gott hos grannen under kvällen!


  

Fredag kväll!

  

Fredag kväll!

  

Grannen, fredag kväll!

snyggve ;) Fredag kväll!

  Sötaste Bastian, som vill följa med till K-krona   På väg t karlskrona

Haha, ja konsenstrerad på vägen :P     

Av sofie jeansson - 7 maj 2010 06:04

Kan först börja med att säga att jag är uppe med tuppen idag :P

Ska jobba, och har lyckats försova mig de två senaste dagarna då jag jobbat. men icke idag inte.. Lias sover fortfarande och jag sitter här med kaffet i hand och faktiskt njuter lite av morgonen, trotts att det e skit väder ute...


Har de senaste dagarna inte gjort så mkt mer än umgåtts med grannen och barnen, och med julia... Va nere i kstad och kollade en bil t fille också iförgår. Och när jag skulle hoppa ur bilen, så slår jag i mitt ben i dörren på något konstigt vis så blev ju värsta såret där. Vad ska man göra med de tänkte ja?

Jo, då ringer man grannen som kommer i hit i högsta hugg med bandage och massa grejs, hon kan hon, och hon har då allt!

 

Mitt stackars knä, såg dessutom värre ut irl, inte lätt o få de bra på bild!

       

Grannsjuksystern Carolina ... Hahahaha

Och så här bra blev det alltså :P



Sen måste jag ju slänga upp lite bilder på våra underbart fina söner...

Det skiljer ett helt år mellan dom, men de syns då inte. Grannpojken är en stor pojk, och min är väl en liten trots att han är äldst :P


        

   Bastian och Lias käkar päron! Dom är bara för underbara!



Nu ska Mamsen fixa t sig, och snart väcka lillskiten för lite frukost, sen blir det jobb hela dagen! Vill också säga att jag tänker På dig och din familj syster!

Önskar det fanns något jag kunde göra! Beklagar verkligen det som hänt.

Av sofie jeansson - 3 maj 2010 22:35

Har riktigt myspys med grannen Carolina nu. Pratar skit, dricker lite vin.

Har haft en bra dag idag också... gillar det!

Känner att allt är bra nu!


Presentation


Mamma på 20 t en son på 2. Bor i karshamn och njuter av livet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards